maanantai 25. helmikuuta 2013

Kesää kohti

Paljon paljon ihania kuoseja on nyt tullut ja on tulossa.. 

Pääasiassa joustofroteisia, mikä on ihan parasta.

(kuva Royal-tuotteen sivuilta)

Mun suosikit uusista! Molemmat tulossa postissa  

Muita ihania muun muassa Majapuun oranssi sydän.. 

Mä olen täällä nyt vain lähinnä kerinnyt tuijotella kankaita. Olen nostanut kankaita keittiöön senkin päälle esille. Jotta arjen kiireessä niitä kerkeäisi katsella ja miettiä mitä niistä voisi tehdä. Ainut mitä olen nyt kerinnyt koko kahden viikon aikana tehdä on yksi paita. Isommalle pojalle joka kasvaa ja kasvaa ja vaatteet jäävät pieniksi. Hän ei nykyään halua muutakuin "tympeän" värisiä ja kuvattomia vaatteita. Niinpä olinkin enemmän kuin iloinen hänen ilmoittaessa Majapuun raitafroteen nähtyään, että haluaa siitä paidan. Tottahan minä!


Olipas vaikea saada värit oikeanlaiseksi. Ainakin minun näytölläni oranssi on paljon haaleampi. Paita on kuitenkin ihana




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti